יוניונים

שמעתם כבר על מכשיר להרחקת יונים?

תוכן עניינים

כשיונים שוכנות בסביבת הבית, הן הופכות מסמל השלום והאהבה למטרד תברואתי מעיק. אלו הן חיות שנוטות לנחות במקום ולא לעזוב אותו. יותר מזה, מרגע שהן השתכנו במקום, הן לא יעזבו אותו. שהות היונים באזור גורמת להתפרצות מחלות חמורות ביותר, שלא לדבר על הפצת קרציוני יונים וחיידקים.

מצבים אלו מסוכנים במיוחד לקשישים ולילדים, ואם זה לא מספיק, היונים מלכלכות, מרעישות או סתם מעצבנות. אז אם השתכנה בביתכם או בסביבתו להקת יונים, חשוב שתדעו שקיים מכשיר להרחקת יונים, שירחיק אותן מהאזור לצמיתות. אם זה נשמע לכם יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי, אתם מוזמנים להתרווח ולקרוא איך זה עובד.

אחת האפשרויות למשל, היא הרחקת יונים אלקטרונית

זוהי גישה יעילה ומומלצת של מכשיר להרחקת יונים בעל עמידות והשגת תוצאות מעולות. מערכת הרחקת יונים בשיטה אלקטרונית מורכבת מפסי דריכה שקופים שעליהם מוצבים פסי אלומיניום תפורים, שמוליכים מתח חשמלי.

פסי הדריכה אינם מאפשרים ליונים לקנן או לעמוד בנוחות על האזור, כך שהן עוזבות את האזור לתמיד. מוצרים יעילים ונפוצים להרחקת יונים, כגון חומרים רעילים, רשתות נגד יונים או הצבת דוקרנים, יעילים לטווח הקצר, אך הם דורשים תחזוקה והחלפה קבועים.

פתרון ידידותי לסביבה וליונים

בחירה באפשרות של הדברת יונים נחשבת כמהלך שאינו ידידותי לסביבה, ועלול להוות סיכונים בריאותיים לדיירי הבית. לכן מכשיר להרחקת יונים, שפועל באופן אלקטרוני, ומוגדר כמערכת הדברה אקולוגית, אינו מאפשר לציפורים לקנן בסביבת הבית, ומרחיק אותן מהמקום לתמיד.

מערכת זו שולטת על מבנה מתח הפולס, התדירות והעוצמה שלו. ניתן להתאים את המכשיר בצורה אוטומטית למצבים משתנים כמו למשל השעה ביום או בלילה, טמפרטורת הסביבה ומשתנים נוספים שניתנים לקביעה בהתאם לחומרת הבעיה.

איך המכשיר עובד?

קצב יציאות הפולס מהרכזת משתנה באופן אקראי, וכך ניתן למנוע מהיונים "להתרגל" למערכת ולהפסיק לראות בה איום. זהו מכשיר להרחקת יונים שפועל באופן טבעי שפשוט גורם ליונים להירתע מהמקום ולהתרחק ממנו.

מערכת זו מאפשרת הרחקת יונים לתמיד, בהליך שנחשב בטוח גם ליונים וגם לדיירי הבית. היתרון המשמעותי הנוסף הוא אפשרות הרחקת ציפורים מסוגים אחרים כגון דרורים, עורבים או כל הסוגים של בעלי הכנף שנמצאים בסביבת המבנה.

פשטות, קלות ונוחות התקנה והפעלה

מכשיר להרחקת יונים שפועל באופן אלקטרוני מתאים להתקנה על כל המשטחים, כולל אדני חלונות, גגות הבית, מסתורי הכביסה, אדני החלונות, המזגנים, המערכות הסולריות והמחסנים. כדי להתקין באופן בטוח ונכון את המכשיר, יש להיעזר בשירותי איש מקצוע מומחה בהרחקת יונים, שיבצע את פעולת ההרחקה של היונים מהאזור לצמיתות.

ההתקנה מתבצעת ביעילות ובמהירות, בהתאמה אישית למבנה ולחומרת בעיית היונים באזור. המערכת מתפקדת בצורה מושלמת עם התאמה לכל העונות בשנה, והיא מחזיקה מעמד לטווח הארוך.

אולי יעניין אותך גם...
כתבות אחרונות

לקבלת הצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן