יוניונים

רשת נגד יונים

רשת נגד יונים, היא עוד דרך מיני רבות לטיפול בבעיית היונים. הרשת היא מוצר בעל מגוון רב של שימושים, אך במקרה שלנו, הרשת נגד היונים משמשת אותנו כמוצר מתבקש, ועוזרת לנו בהרחקה של היונים או הציפורים המטרידים, שכל כך מלכלכות לנו את האזורים שכל כך חשובים לנו. קיימים מספר פתרונות להגן על מפתן החלון עם רשת נגד יונים, פתרון לרשת יונים למסתור כביסה, פיר המעלית ואפילו חדר המדרגות ועוד.

כאן אסביר לכם על סוגיה המגוונות של הרשת, יתרונותיה וחסרונותיה, באילו מקומות ניתן להתקין את הרשת, ועוד.

אז כמו כן, בימי התנ"ך היונים היו סמל התום, הטוהר, השלום והאהבה. אבל במציאות העירונית של היום, הן מתחילות להטריד באמת. במיוחד את תושבי הבתים שכל מה שהם מבקשים זה לעסוק בשקט בענייניהם בבית בלי לגדל ציפורים.

הן מרעישות, מקרקרות, מלכלכות, ונושאות איתן כינים או מחלות. לשלשת יונים גורמת למחלות וזוהמה בסביבה, ועלולה להפיץ חיידקים, גם אם מקפידים לנקות את אדן החלון המהווה את מקום המנוחה החביב עליהן. אם אין לכם דוקרנים נגד יונים או רשת, לא תצליחו באמת להרחיק את היונים מהבית.

התקנת רשת נגד יונים, לא חשוב מאיזה סוג

רשת נגד יונים זמינה בגלילים או כתפזורת וחלק מהספקים יספקו לכם גם שירות לפי המידה הרצויה, להרכיב קיר רשת לפי הזמנה. רשת נגד יונים זמינה בכמה חומרים: מגולוונים, נירוסטה או פלסטיק ואפילו ניילון שקוף.

רשת נגד יונים מנירוסטה

היקרה ביותר מבין שלושת האפשרויות, כאשר ההתרון המנצח של הנירוסטה על פני מגולוון הוא שהיא תחזיק ״כל החיים״ וכמובן שיש לה גם איכותיות ואסטטיות יותר מאשר מגולוונות וחומרים אחרים.

רשת נגד יונים מגולוונת

היא ה- תכלס. רשת מגולוונת לכל מטרה, והכי חשוב לנו הצרכן שהיא נוחה לכל כיס, ממש זולה ביחסית לאחרות. תוחלת החיים של הרשת תלויים באקלים שלנו, ובאזור מגורינו למשל: קרבה לאזורי חוף, שבהם מלח מהים, עלול להאיץ את תהליך הקורוזיה והריסת הרשת והפיכתה ללא אפקטיבית.

רשת נגד יונים מפלסטיק

לעומת זאת, רשת שיש לה ציפוי מפלסטיק נופלת איפשהו בין האפשרויות מפלדת אל-חלד ואפשרויות מגולוונות נוספות, ומציעה לנו תוחלת חיים יותר ארוכה על פני רשת נגד יונים מגולוונת, אך בדרך כלל הרשת מפלסטיק אינה חזקה או אסטטית כמו רשת נגד יונים מנירוסטה. וההתרון העקרי הוא של רשת מצופה פלסטיק הוא, שהיא זמינה במגוון רב של צבעים, ומה שבטוח לאוהבים אחדות שביננו, שהיא תשתלב עם הארכיטקטורה וערכת הצבעים של הבניין או האתר שחווה את בעיית היונים.

רשתות נגד יונים זמינות בכל גודל ועשויה להגיע במגוון צבעים וחומרים. אני אסנן לכם את האפשרויות ואומר שיש לשים את העיקר על שני סוגים עיקריים שזמינים לנו בארץ. הרשת השזורה הנפוצה מיוצרת מפוליאתילן, ומחזיקה מעמד בכל מזג אוויר, גם חמש שנים.

אפשרות נוספת, אך פחות מומלצת לישראל היא התקנת רשת שקופה המיוצרת מניילון, שמתייבשת מהר בקיץ הישראלי (וגם בחורף כמו שלנו, שלא נחשב לקר במיוחד), ולכן היא לא מחזיקה מעמד לטווח הארוך.

התקנת רשת נגד יונים נחשבת לשיטה אחת מיני רבות, ליעילה מאוד, היות ובשיטה זו ליונים אין משטח נוח להתמקם עליו. אין להן היכן לקנן והן הולכות, או עפות, לחפש מקום אחר, בעל גישה ואזור נחיתה שלא עושה דווקא ליונים.

רשתות נגד יונים זמינות במגוון עצום של גדלים ומדדים שונים כדי להתאים כמעט לכל פעולת הרחקת יונים ובדרך כלל תשמש באזורים שבהם האסתטיקה אינה השיקול העיקרי.

היתרונות של התקנת רשת נגד יונים

  • מונע מיונים מלנוח, להתיישב או לקנן
  • פתרון קבוע להרחקת יונים
  • מהיר וקל להתקנה
  • לא פוגע ביונים

היכן ניתן להתקין רשתות נגד יונים?

  • מרפסות
  • גידולים חקלאיים
  • תקרות מחסן, מרזבים וקורות
  • מפעלים, בתי מלון ואתרי נופש
  • אצטדיונים ויציעים
  • פיר מעליות
  • ועוד..

רשת נגד יונים בתעשייה, וחובת התקנתם.

רשתות נגד יונים, משמשות כמוצר להרחקת יונים וציפורים בתעשייה כבר עשרות שנים, בתחנות הרכבת, בגשרי רכבות ומנהרות הרכבת, ואף בחלקן התחתון של סככות המטוסים (חופות). כדי להימנע מסכנות ונזק, מיונים או ציפורים מטרידות.

רשת נגד יונים מעניקה לנו מגוון רב של שימושים וברוב המקרים אף מכריחה אותנו בהתקנתה. למשל: כל מיקרי הסלמונלה שפקדו את התעשייה והמפעלים בשנים האחרונות, בגלל רביצת יונים בגגות המפעלים השונים.

רשתות נגד יונים, הוא מוצר המחייב אותנו אנשי המפעלים והתעשייה להתקין רשתות ביחידות מיזוג האוויר ובמפעל אחר על שטחי הגג, שכל כך נוחים ליונים. חובה עלינו להתקין רשת נגד יונים, על מנת שלא תינתן האפשרות לנחיתה של יונים או כל ציפור כזו או אחרת ולהימנע ממחלות והפצתן, במוצרים לכלל האוכלוסייה.

לרוב רשת נגד יונים, תשמש במקומות שהגישה אליהן קשה ויקרה, ובמקומות שבהם אורך החיים הוא הנושא העיקרי ולא האסתטיקה. למרות שניתן להשיג היום בשוק רשתות נגד יונים במגוון רב של ממדים לאורך ולרוחב, החומר ממנו הרשת עשויה, וצבע הרשת למיזוג ככל שניתן עם האזור המתבקש. הכול תלוי בגודל האזור המהווה לנו מטרד והגישה אליו, כל זה נכנס לתקציב ההוצאה.

חסרונות הרשת נגד היונים.

חשוב לומר שקיימים במוצר, הרשת השזורה הנפוצה חסרונות והן, שהוא גלוי לעין יותר ממקבילה העשויה מניילון, ועשוי לבלוט יותר ולא להתמזג עם צבע הבניין, הוא הרבה יותר כבד מרשת הניילון ולפעמים הרשת השזורה אינה זמינה בדרך כלל ברוחב של יותר מ – 1.20 מטר. הגלילים הארוכים ביותר הזמינים היום בשוק הם 30 מטר.

שיטות ביתיות להרחקת יונים – הן עובדות, אבל לא כמו הרשת

כשיונה מוצאת את המקום המושלם עבורה להתנחלות, תהיו בטוחים שהיא תתמקם עליו ולא תוותר. גם אם תרססו, או תציבו חפצים מפחידים כגון בובות על אדן החלון, היא תבוא שוב ושוב להגיד לכם שלום ולהציץ עליכם בשמחה. וזה במקרה הטוב.

במקרה הפחות טוב היא תתמקם בנוחות ותקנן עד שיגיעו הצאצאים, ולפני שתספיקו להבין איך זה קרה, יהיה לכם בית מלא יונים מקרקרות, רעבות, שמרעישות כל היום עם הכנפיים שלהן, ומפיצות את החיידקים או הכינים שלהן לכל עבר.

אז כן. יש כל מיני שיטות ביתיות להרחקת יונים מהבית בעצמכם, אבל הן לא יעזבו מרצונן, או בקלות, אלא אם כן תפעלו ותקראו לאיש מקצוע שיתקין עבורכם את הרשת כדי לטפל במצב אחת ולתמיד, במומחיות ובמהירות.

רשת אחת מאפשרת לכם לחיות במציאות אחרת לגמרי

אם אתם מחפשים שיטות שונות להרחקת יונים וכבר ניסיתם הכול, מתקין רשתות מקצועי מעניק שירותים מקצועיים, יעילים ומהירים שירחיקו את היונים אחת ולתמיד ממפתן החלון שלכם.

לא משנה באיזו קומה אתם גרים, או יותר נכון, במיוחד אם אתם מתגוררים בקומות גבוהות, חשוב שתקפידו על התקנת רשת נגד יונים. אנשי המקצוע שמתקינים את הרשת מיומנים בהתקנת רשתות גם על חלונות בתים בקומות הגבוהות ביותר.

יש להם רישיון עבודה על סנפלינג, הם אוהבים את מה שהם עושים, ויודעים לתת שירות מקצועי מעולה. ככה שכולם מרוויחים. לכם יש בית נטול יונים, איש המקצוע ששכרתם את שירותיו נהנה מקצת נוף, והיונים מוצאות בית אחר להתנחל בו. לא צריך לדאוג להן. אז בעצם אין מה להתלבט: עם רשת נגד יונים כולם מנצחים.

המומחים של יוניונים מסכמים.

רשת נגד יונים, הוא מוצר רב-תכליתי וקל לשימוש והתקנה. המציע לנו בעלי הנכסים מגוון אפשרויות נוספות, כאשר שוקלים מוצרים ושיטות אחרות להרחקת יונים. למרות שרשת נגד יונים השזורה הנפוצה ביותר אצלנו, מיוצרת מפוליאתילן, היא ללא ספק הרשת הסטנדרטית בתעשייה ובכלל להרחקת יונים, בשל החוזק ואיכות תוחלת החיים היחסית ארוכה, האיכויות והאסתטיות הנובעות ממנה כאשר היא מותקנת. רשת נגד יונים היא חלופה טובה במיוחד ולעתים קרובות מעולה עבור יישומים רבים בכלל.

מהבעיות הרבות שקשורות לרשת יונים מניילון, כמו יונים וציפורים שנלכדות עקב התקנה לקויה ו/או חוסר תחזוקה, אינן מהוות לנו בעיה בעת השימוש ברשת השזורה נגד יונים, בעיקר בשל קשיחות המוצר והבלטתה בשטח. מבחינת התקנה, הרשת קלה יותר להתקנה, מאשר מקבילה מהניילון ואינה דורשת תחזוקה כלשהי.

למרות שרשת נגד יונים מנירוסטה, עשויה להיראות לנו יקרה יותר מרשת נגד יונים מניילון, אנחנו היינו ממליצים להתפשר על האמצע, רשת נגד יונים שזורה. לאחר שלקחנו בחשבון עלויות והכלים המיוחדים והקיבועים הנדרשים להתקנת הרשת המתבקשת, רשת נגד יונים השזורה והנפוצה ביותר, היא אפשרות משתלמת ביותר. ניתן להתקין רשת זו על-ידי בעל מקצוע או אפילו באמצעותכם כמו ברוב המקרים. הכלים היחידים הנדרשים הם מספריים לחיתוך רשת ו/או דיסק זווית למודדים הכבדים יותר. הקיבועים הנדרשים להתקנת הרשת הם זולים וקלים להתקנה ומתאימים לכל משטח כולל אבן, לבנים, מתכת, בטון או עץ.

הבעיות היחידות הקשורות לרשת נגד יונים כמוצר הרחקת יונים, הוא המוגבלות למשקל ולנראות גבוהה יותר, מה שהופך את המוצר לפעמים, ללא מתאים לאזורים מסוימים, במיוחד כאשר האסתטיקה חשובה יותר ומהווה בעיה. כחלק מהמטרות ויישום העיקרי של הרשתות הוא, הרחקת היונים והציפורים בחלק התחתון של הגשרים והחופות כאשר האסתטיקה כבר אינה מהווה שום בעיה ושם נדרשת התקנה קבועה וללא תחזוקה.

הבעיה העיקרית הקשורה בשימוש ברשת נגד יונים מניילון או בכל רשת אחרת המחייבת תחזוקה, עבור אזורים אלו, הוא הצורך לתחזק את המוצר באופן קבוע. על מנת לעשות זאת באופן בטוח, יידרש ציוד גישה של מומחה. עלות ציוד גישה של מומחה מהסוג הנדרש, לגישה לחלק התחתון של הגשר או החופה, המסופק בגובה, תהיה ניכרת מאוד. ועלות זו היא מעל ומעבר, לעלות התחזוקה עצמה.

אם נתקין רשת נגד יונים מניילון באזורים חשופים ובגובה, תידרש תחזוקה שוטפת לאורך כל חיי המוצר. רשת נגד יונים שזורה, ואף מנירוסטה לאחר ההתקנתם, לא תדרוש תחזוקה של ממש ותחזיק מעמד הרבה יותר מרשת ניילון ולא תלכוד או תסבך יונים וציפורים בתוכה.

רשת נגד יונים, יכולה לתת לנו מגוון רב של רעיונות לשימוש, גם ביעילותה הרבה בעת ההגנה על הצמחים באזורי גג שבהם הגישה קשה. ניתן להתקין רשת נגד יונים באמצעות מערכת מתלים זהה לזו שתשמש להתקנת רשתות אחרות נגד יונים כגון רשת מניילון.

מערכת מתלה, תשמש בדרך כלל רק בעת הגנה על שטחים גדולים יותר, כגון החלק התחתון של הגשר למשל. רשת נגד יונים תהיה מחוברת לכבל השמירה באמצעות טבעות (או קליפס 'C' מפלדת אל חלד) באותו האופן שבו תותקן רשת הניילון אגב. זה אחד היתרונות העיקריים של שימוש ברשת הנירוסטה על פני רשתות ניילון הוא שניתן להתקין דלתות מלכודות עם צירים ברשת.

אם ציפור נתפסת מאחורי הרשת, בלי יכולת להשתחרר, ניתן לפתוח את דלת המלכודת, לאפשר לציפור לצאת מהאזור המרושת, ולאחר מכן לסגור אותה שוב תוך שמירה על שלמות הרשת. למרות שישנם מוצרים חד – כיוונים שניתן להתקין ברשתות נגד יונים היותר פשוטות, מניילון לצורך העניין, שנועדו לאפשר ליונים לכודות לצאת מהאזור המרושת, מעט מאוד יונים וציפורים מצליחות אי פעם למצוא את נקודות היציאה הללו.

אין ספק שרשתות נגד יונים, הוא מוצר מטריד עבור היונים ועוזר בהרחקתם של היונים והציפורים כאחד. אבל לפני שמתקינים, בהחלט שווה לבדוק, בדיקה רצינית אם תידרש התקנה על ידינו ״הלקוח״, בשיטה עשה זאת בעצמך ואף לשאוף להגיע לנטולת תחזוקה, כמו מקצוענים.

אריכות ימים של המוצר, היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון, כאשר עומדים בפני התקנת הרשת, להרחקת היונים. גם נירוסטה וגם רשתות מגולוונת, יחזיקו מעמד הרבה יותר זמן מרשת ניילון, וברוב המקרים יציעו רמת הגנה גבוהה יותר.

הכול זה עניין של תקציב, ועד כמה חשובה לנו פתרון הבעיה, כמה אנחנו מוכנים להשקיע באיכות המוצר? וכמובן איך אפשר שלא, הכול זה יחסי, גודל האזור הבעייתי, ורמת המטרד והתסכול מצד שכנינו לבניין.

 

לפרטים נוספים והתקנה ניתן ליצור איתנו קשר!

לקבלת הצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן